torsdag 21 maj 2020

Helgfrågan v. 21

Det är väl typiskt😒  jag skulle vara ute och göra i ordning i trädgården, men istället är jag småsnuvig och har någon som bankar med en hammare på mitt huvud.
Jag har två frågor kvar av de jag fått från er, ni är välkomna att skicka frågor om ni vill. eggetbok@gmail.com

Nämn en bok som du var tvungen att läsa i skolan,  som du läst om i vuxen ålder och tyckt mycket mer om nu. (Just nu Just här)
Den gillade jag mycket mer när jag läst den för några år sedan.
Bonusfråga: Vad gör ni idag i det fina vädret?
Jag ska kolla om huvudvärken lättar så kan jag slänga mig i solstolen och lyssna på en ljudbok en stund. Ha en trevlig dag och helg 🥤📚

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

11 kommentarer :

  1. det kan jag tänka mig att Flugornas herre inte passade i alltför unga år

    SvaraRadera
  2. Flugornas herre tror jag inte jag har läst, inte som jag minns iaf. Får ta och göra det. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. intressant fråga, många lärare förstör bra böcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr, blev påtvingad många böcker

      Radera
  4. Flugornas herre tyckte jag ganska bra om, läste den helt frivilligt i gymnasiet.

    SvaraRadera
  5. Nej men usch för huvudvärk och förkylning! Krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Flugornas herre läste jag i vuxen ålder, riktigt bra var den!

    SvaraRadera