torsdag 26 november 2020

Helgfrågan v.48

 Jag tycker tiden flyger fram, hinner absolut ingenting, adventspynta får jag göra i helgen. Och lite pynt vill jag ha upp även om jag inte ska vara här på självaste julafton. Det är ganska mysig tid tycker jag. I år har jag lagt in om helledigt mellan jul och nyår då jag tänkt läsa böcker och blogga en hel del med samt kanske sy lite.

Har du pyntat klart?

Bonusfråga: Är det extra pyntat i bokhörnan?

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. Jag gillar också att pynta till jul, men inte så tidigt och inte in i varenda vrå. Alla ljusen är en glädjekälla!

    SvaraRadera
  2. en mörk årstid, på flera sätt, allt ljus behövs nu.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om ljuset när man sätter upp ljusstakarna

    SvaraRadera
  4. Mysigast med jultiden är att det snart vänder och dagsljuset sakta börjar öka igen, även om det tar tid innan det märks känns det ändå bättre.

    SvaraRadera