torsdag 25 mars 2021

Helgfrågan v. 12

Man tror knappt det är sant, men jo, det är torsdag igen och dags för en ny Helgfråga.
Nästa torsdag är det skärtorsdag och då börjar min Påskläsutmaning, som jag hoppas ni deltar i. Man kan anmäla sig här. >>>>>Påskläsutmaning<<<<<<<<.
Jag hoppas kunna läsa några böcker och då främst deckare för det hör ju påsken till.

Vad läser du i påsk? 

Bonus: Vad är ett måste i påsk?
Mina svar: 
Jag ska göra en speciellt TBR till Påskläsutmaningen men denna kommer jag nog lyssna på;
Mitt måste i påsk är nog äggletning, man köper små presenter och så får de leta efter äggen. Jag har köpt små presenter till barnbarnen.
Ha det bra.😋

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer :

  1. När ungarna var små fick de alltid nån sorts påskpresent, jag gillar ju att fixa presenter! Barnbarnet får något i år, fast han är så liten att han inte bryr sig egentligen. Till Dottern, inlåst i Norge, har jag också skickat ett litet påskbrev.

    SvaraRadera
  2. Dimma av Ragnar Jónasson är riktigt bra

    SvaraRadera
  3. Ett författare jag ännu inte läst något av, men den goda viljan finns ju där. :)

    SvaraRadera