torsdag 20 maj 2021

Helgfrågan v. 20

Då var det redan vecka 20 och jag hoppas vi får en fin sommar gärna sol och
lagom varmt. 35 grader passar inte mig längre, då blir det bara att ligga i skuggan.
Men innan vi kan sitta i trädgården eller balkongen och läsa så undrar jag följande;

Vad sitter du när du läser?

Bonusfråga: Längtar du efter sommaren och solen?
Mina svar:
Jag sitter i köket på en stol och läser för det mesta. 
Jag längtar efter sommaren och att få njuta i trädgården.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. sitter aldrig på en stol i köket, utom kanske med Göteborgs-Posten

    SvaraRadera
  2. nej tack! inga 35 grader. men att sitta i trädgården under träden är jätteskönt när det blir för varmt på altanen

    SvaraRadera
  3. Nej fy, allt över 23 grader är för varmt för mig numera. Verkar som man hade större tolerans för sommarvärme som yngre. Har ju redan nu i maj varit fina dagar då man kunnat sitta ute med en kopp kaffe och en bok, men just idag var det dock en aning kyligt för den sortens stillasittande utevistelse.

    SvaraRadera