torsdag 30 mars 2023

Helgfrågan v.13

Då är det torsdag och nu går vi emot påsk, jag hoppas det blir några fina dagar så man kan plocka lite i trädgården. Jag har fortfarande ont i mina muskler men en liten stund kan man vara ute. Vi får hoppas läkaren ger några "Se på fan" tabletter imorgon.

Sista torsdagen i mars månad och nu hoppas man våren tar fart på allvar.
        Då kanske man börjar odla eller något sådant, i pallkragar?
        Läser du faktaböcker? Om ja i så fall om vad?
Den senaste var denna bok för jag vill så gärna lära mig göra surdeg.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer :

  1. Svar
    1. Det får nog vänta till jag blir lite bättre

      Radera
  2. Men så tråkigt att du fortfarande har ont.

    SvaraRadera
  3. Böcker om mat och bak är jag dålig på att kika i nuförtiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu ångrar jag köpet när jag ej kan baka.

      Radera
  4. Har helt kommit bort ifrån kokboksläsandet. Det här att spara på dyr el har även gått ut över matlagningen, trist men sant.

    SvaraRadera