torsdag 26 oktober 2023

Helgfrågan v.43

Det känns som det är mycket just nu och allt känns lite småjobbigt. Ja, men att skaffa nytt kylskåp ska vara så himla komplicerat trodde jag inte. Men eftersom jag fick ta bort överskåpen så måste det snyggast till där. Sen finns inga kylskåp inne i affären utan man måste vänta. Då kostar leverans extra o.s.v.
Så ni förstår att jag behöver muntras upp  så veckans helgfråga lyder;

Berätta om en bok som fick dig att skratta högt eller gråta när du läste den.
Anna Alemo skriver väldigt roliga böcker och denna fick mig att skratta högt flera gånger.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. tråkigt med kylskåpet, vi hade inte heller plats för något högt kylskåp, sonen fick leta efter lägre, och hjälpa till med installationen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tagit ner överskåpen så nu är det på G

      Radera