torsdag 18 juli 2024

Helgfrågan v. 29

 

Jag ska erkänna direkt att jag är urdålig på att blogga just nu, tror nog jag tagit lite semester från bloggen. Det kommer inte blir bättre för snart kommer dottern med familj ner och då blir det fullt hus.
Men läser gör jag för fullt, mest ljudböcker men en och annan bok.
Sen har jag börjat virka mormorsränder, så himla kul. Kör även en hel del mormorsrutor.
Och under tiden jag virkar ser jag på The Rookie.
En polisserie med i nuläget sex säsonger och lite ögongodis med.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Jag gillar att virka men klarar inte att se på tv samtidigt! Fint blir det, det du gör!

    SvaraRadera
  2. så fina mormorsränder! jag blir jättesugen på att virka. ska kolla The Rookie som tycks gå på Netflix

    SvaraRadera
  3. väldigt avkopplande med handarbete.

    SvaraRadera
  4. Det är tydligen jättepopulärt att kolla på TV-serier. Jag missar säkert en massa kul.

    SvaraRadera
  5. Mormorsrutor har jag virkat, men dito ränder var något nytt, rolig idé och vad fint det blir med nyanser av en färg!

    SvaraRadera