torsdag 12 september 2024

Helgfrågan v. 37

 
I helgen var jag hos barnbarnen och vi var inne i Skövde och shoppade lite.
Leksaksavdelningen var gigantisk, med massa lego. Men tyvärr kände mig väldigt trött och lite hängig denna helg och på söndagen kändes det som jag hade sandpapper i halsen. Förkylning på G?
För lite lindring har jag tagit nässpray och halstabletter, men det verkar inte ge sig, fortfarande hängig och febrig. På lördag är det tänkt jag ska åka på bokevent som jag redan betalt för, men det ser inte ljust ut. Dessutom har jag råkat smitta sonen så nu har jag ingen som lagar mat åt mig.

I helgen ska jag på en trevlig bokträff i Jönköping, brukar du gå på sådana tillställningar?

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. hoppas du piggnar till och kommer iväg.

    SvaraRadera
  2. tråkigt att du inte mår bra. men det verkar som om många är krassliga nu. hoppas att du kommer iväg på dit bokevent!

    SvaraRadera