söndag 10 mars 2013

Utmaning - 8 kluringar


1. Vem är du?

2. Vad jobbar du med? Använder du böcker i jobbet?

3. Du ska nu namnge; en bästa bok genom tiderna?

4. Var sitter du helst och läser? Beskriv.

5. Om du inte skulle läsa böcker alls, vad hade du gjort istället?

6. Vilken bok ser du framemot?

7. Vilka tips skulle du ge en nybliven bokbloggare?

8. Finns det något du skulle vilja ha boktips om?

Vem skickar jag utmaningen? -Alla som vill svara .Kanske blir det ingen, vad vet jag.

Mina svar på min utmaning kommer imorgon. Ha det gott

3 kommentarer :

  1. Kopierar och sparar till sämre tider :)

    SvaraRadera
  2. Hoppade på utmaningen direkt :) http://annasbokprat.blogspot.se/2013/03/utmaning-8-kluringar.html Ska bli spännande att se vad du själv svarar sen :)

    SvaraRadera
  3. Va kul Anna, då ska jag kolla in ditt svar.
    Mia

    SvaraRadera