onsdag 24 juli 2013

Jag umgås med .....

..... allt annat än mina böcker just nu. När vi var på Öland läste jag bara några sidor ur en bok. Släkten var där också, så det blev mysiga grillkvällar istället, massa prat och en del utflykter.
Så har det blivit en del kortspel också, bl.a. Skip-Boo och igår spelade vi Chicago, en jätterolig pokervariant.
Så givetvis en hel del bad, både i
pool och i
havet. Det har varit en underbar sommar hittills. Och troligen väntar mer bad idag med ett helt gäng ungar.(släkten)
Men en dag denna vecka ska jag ta en läsdag.
Ha det bra i solen.

3 kommentarer :

  1. Även om böckerna är ett trevligt sällskap så är det också underbart roligt att göra annat också och att umgås med människor man tycker om!

    SvaraRadera
  2. Åh. Chicago har jag helt glömt bort. Ska kolla om min sambo minns hur man spelar det:).

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att göra annat än att läsa emellanåt. Bada är ju aldrig fel!

    SvaraRadera