söndag 6 juli 2014

En smakebit på søndag

Det är just nu riktigt lågsäsong för bokbloggar, en del tog ledigt redan i juni, andra har tagit ledigt nu i juli.
Vilket tyvärr även Mari från bokbloggen Flykten från verkligeheten gör. Tack och lov håller några bokbloggare fortfarande bloggen öppen på semestern, så även jag. Men ni andra önskar jag en Trevlig semester, hoppas ni hinner läsa många böcker.
Smakbiten denna söndag är från "Bara människor" av Anne Liljeroth. Boken handlar om de olika människorna som bor i huset och dess hemligheter. Jag har på känn att det är rätt många. Smakbiten kommer från s.69 i boken. Då går Karin Norder ner till en tonåring i våningen under för hon vill ha hjälp med sina bankkonton. Det är nämligen hennes man som skött allt sådant men nu har hon på känn att allt inte står rätt till, tyvärr kan hon inget om datorer.
Ha en skön semester alltihopa.
Kram Mia

28 kommentarer :

  1. Man förutsätter ju att ens grannar är "vanliga" människor, men det är nog sällan det :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men tack och lov bor jag i radhus, så har bara en granne. Men hon verkar trevlig men klart så vet man inte.

      Radera
  2. Den boken skulle jag vilja läsa. Tack för smakbiten. Min blogg rullar också på hela sommaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter toppen, då kan jag hälsa på dig i alla fall.

      Radera
  3. Det var en fin smakebit. Jeg er enig med Monika at man tror ens naboer er helt vanlige mennesker. Det kunne av og til vært morsomt å være flue på veggen :-) Ønsker deg en fin sommersøndag!

    SvaraRadera
  4. Takk for smakebiten :) Hos meg blir det heller ingen semester ;)

    SvaraRadera
  5. Intressant smakbit som lockar, gör en notering om denna bok. Jag tar inte heller någon bloggsemester. Ha en skön söndag! :)

    SvaraRadera
  6. Okänd bok för mig, så tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Ukjent bok for meg, men takk for smakebit og fine bilder.:)

    SvaraRadera
  8. Samma som jag läser just nu. Ska bli roligt att se vad du tycker om den! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  9. SV: Ja Boktjuven är så bra. Den är enormt vackert skriven!!

    SvaraRadera
  10. Trevligt med dom här smakbitarna. Kanske får hänga på sedan i höst…..men jag läser ju inte så snabbt så hur gör man då?

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  12. Tusen takk for en fin smakebit :-) Ha en fin sommer :-)

    SvaraRadera
  13. Den här boken blir jag bara alltmer nyfiken på, och så har den ju en riktigt tjusig framsida :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  14. Takk for smakebiten! God lesning videre!

    Herlige strandbilder!

    SvaraRadera
  15. Låter inte som en dum bok, tack för tipset :)

    SvaraRadera