tisdag 23 september 2014

Tematrio - räkneord

Jag har precis betalt mina räkningar och då får jag syn på att Lyrans Noblesser har en ny Tematrio.
Gissa vad, det är räkneord, så nu rusar siffrorna runt i huvudet. Fick inte mycket kvar av lönen så det blev mest nollor.
Vi börjar med Denise Rudbergs trevliga serie om Marianne Jidhoff. Två gånger är en vana.
Jussi Adler-Olsen deckarserie, bara längtar till nästa bok. Journal 64
Sofies första bok heter Vecka 36, toppenbra.
Nu ska jag planera lite för bokmässan, åhh va skoj det ska bli.
Nu lite läsning.

15 kommentarer :

  1. Har inte läst någon av böckerna i din trio. Av Rudberg har jag läst två böcker, men det var flera år sedan. Dina andra två författare vill jag läsa men det har inte blivit ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej man hinner inte allt men Jussi Adler-Olsen är riktigt bra deckare.

      Radera
  2. Har läst Två gånger är en vana och Vecka 36 men ingenting ännu av Adler-Olsen

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av de här, men en annan av Sarenbrandt, men vi passade inte riktigt ihop.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då nej så kan det vara, hon skriver nog mycket som hennes mentor.

      Radera
  4. Den första har jag inte läst, den andra gillade jag men den tredje var inget för mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas Jussi skriver en ny snart för jag längtar.

      Radera
  5. Bra trio! Och ha så skoj på bokmässan!

    SvaraRadera
  6. Journal 64 är riktigt bra - jag gillar Adler Olsson, framför allt pga alla intressanta karaktärer. Och Sarenbrant ska jag läsa.

    SvaraRadera
  7. Journal 64 sneglade jag också på, men det blev en Denise Rudberg-trio :)

    SvaraRadera
  8. Adler-Olsen är riktigt bra, Journal 64 är en av de bättre tycker jag. Hoppas att det kommer en ny bok snart! Ha en fin mässa!

    SvaraRadera
  9. Har inte läst någon av dessa böcker, och tror inte riktigt de är något för mig. Kanske att jag skulle vilja testa Sofie Sarenbrants bok :)

    SvaraRadera