söndag 27 december 2020

Anna Portner - London baby

Feelgoodserien om systrarna Niva bjuder på romantik, halsbrytande handling och en hel del svärta. London Baby är tredje delen om Camilla och Stella, som befinner sig mitt i den vändpunkt i livet som åren i 30-års åldern ofta är. Yrkeslivet har tagit fart, relationer börjar bli på allvar.

Carl är föräldraledig med dottern Alva och Camillas chefsjobb på den egna byrån, The Creative Family, borde gå som en dans. Men det är hårda tider i reklambranschen och stressen över den stora Londonkunden kostar på. Allt vilar på Camillas axlar och samtidigt är Carl överdrivet engagerad i att messa med Josephine från föräldragruppen. Hotellbaren i London blir en oas i tillvaron, och på gott och ont visar sig affärsresorna bjuda på mer än bara affärer. Hämtat ur Bokus

 📕KORTRECENSION📗

Den hittills sista boken i serien och för mig är den lite bättre än de andra två. För mig känns den mer välskriven och genomtänkt, men även här mer en himla fart och ett bra driv. Så nu är det bara att vänta på nästa.

BETYG 4
Format Ljudbok
Filformat Ljudbok, MP3 (5-minutersspår) (153.6 MB)
Språk Svenska
Serie Systrarna Niva (del 3)
Inläsare Emma Peters
Utgivningsdatum 2020-07-21
Förlag Bonnier Bookery
ISBN 9789179010720
Min bok lyssnade jag på genom Storytel 💙💜💙

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar