söndag 14 november 2021

Bokträff i Jönköping med en del inköp.

Denna gången hade jag bokat ett rum och det var rätt skönt, kunde duscha i lugn och ro och ta ett glas vin innan middagen. Det var rätt skönt att middagen var på hotellet.
Det var pizza buffé helt okej, blev rätt mätt efter två bitar.
Gabriella P. Kjeilen pratade om sin julbok och hennes kollegas och vem köper båda, jo jag.
Dagen efter en god hotellfrukost väntar en fin goodiebag från Ordberoende förlag, en bok (tes den vill jag läsa) och en anteckningsbok.
Här pratar Rebecca Romero om sin bok Den osynliga buren.
Här pratar Mia Waara om sin bok Kärlek, lögner och tarot. Det var väldigt intressant när hon pratar om tarotkorten.
Här ser ni Therese Slettengren tillsammans med Ulrica och Malin, som är de som ordnar träffarna. Tack så mycket för det. 
Det blev en fikapaus med så smaskigt.
Här ser ni Jenny Schyttberg som pratar om hur det är att jobba med PR. Hon betonade också hur viktiga vi som bloggare är. 
Allt roligt har ett slut så det blev buss hem.
Jag köpte båda dessa julromanerna.
Goodiebag och en vinst.
Jag kunde inte låta bli utan måste köpa denna.
När man pratar med en författare så måste man självklart köpa hennes bok, detta är hennes andra bok. Den första lyssnar jag på.
Jag är egentligen inte förtjust i böcker som handlar om mäns våld mot kvinnor, jag blir så arg liksom. Men den hade så vackert omslag och hennes ord om boken fick mig att till slut köpa den.
När jag kom hem var jag väldigt trött, men idag har jag i alla fall putsat alla fönster.

2 kommentarer :