torsdag 11 juli 2024

Helgfrågan v.28

Min semester började denna vecka och startade med ett IKEA besök i lördags, måste ha två extrastolar när alla barn och barnbarn är på besök. Givetvis blev det en hel del annat också.
Jag hämtade dottern på stationen och sen bar det av till IKEA.
Efter IKEA åkte vi till dottern och mellan regnskurarna passade vi på att få lite frisk luft.
Noah lär sig cykla på tvåhjuling.
På hemvägen var det bilkö i säkert 20 minuter p.ga asfaltering.
Nu ska vi komma till mitt tips, jag är verkligen ingen person som har det där med motion i mig, jag får verkligen kämpa med mig själv för att ge mig ut på t.ex. promenad.
Men 20 minuter kan bör man ge sig själv och vad passar bättre än hemmagympa.
Jag brukar köra Core eller rörlighet för man är stel som ett kylskåp emellanåt.
Testa vettja.😊

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Naturligtvis borde man gympa. Men det händer liksom inte ... Snygg vinjett du gjort jag tog förra veckans men ska kanske byta?! Ha en fortsatt fin semester!
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2024/07/den-boken-fick-min-kollega-att-ga-in-i.html

    SvaraRadera
  2. Sofia är riktigt bra. Plocka fram din cykel också.

    SvaraRadera
  3. Jag gör yoga varje morgon. Annars skulle jag vara stel.

    SvaraRadera
  4. Inser att jag glömde lägga in länken ...
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2024/07/den-boken-fick-min-kollega-att-ga-in-i.html

    SvaraRadera
  5. Har man hund så blir det där med promenader obligatoriskt. SVT tittar jag inte alls på längre, fick nog av all desinformation.

    SvaraRadera