lördag 22 mars 2014

En ännu så länge stilla lördag

Igår när jag kom hem låg det ett paket på köksbordet, hårt paket ni vet, sådana vi gillar.
Jag har faktiskt inte frågat efter den så det kom som en överraskning. Nu gillar jag biografier men inte är Håkan Hemlin någon jag tänkt läsa precis. Jag fick den i fredags den 21 mars och första recensionsdagen är den 26 mars. Så nu har jag tre böcker med samma recensionsdatum.
Så mycket läst blir det inte idag, jag ska vara barnvakt, 4 barn under 5 år.
Just nu skiner solen, vore skönt om den gjorde det så man kunde gå till lekplatsen en stund.
Ha en skön lördag.

1 kommentar :

  1. Nej, jag förstår att det inte blir något läst med det uppdraget. Det räcker ju med ett litet barn, som hunnit lära sig gå, men inte att ta eget ansvar, så måste en ju vara fokuserad hela tiden! Ett arbete som kräver engagemang och ork. Hoppas det gick bra och att du får lästid efteråt istället!

    SvaraRadera