söndag 9 mars 2014

Sista reaköpet - sedan köpstopp

Jag var hos dottern i helgen, där finns akademibokhandeln OCH DE HADE 20% PÅ REAPRISET.
Vad hände?
Jo tre böcker halkade ner i varukorgen, superbilligt ju.
Blev ett besök på myrorna med, resultatet ser ni ovan.
På kvällen myste vi med ost och kex och tittade på melodifestivalen.
Ikväll har jag varit lite trött, skulle egentligen blogga om tre böcker jag läst ut men får väl ta det 
I veckan.
Nu blir det läsning av två böcker, fast inte samtidigt.

Imorgon är det jobbdag igen, varför går helgen så himla fort.



2 kommentarer :

  1. Mmm, ost och kex, så smaskigt! Att se på mello är nästan som ett jobb för mig, jag facebookar intensivt, så det blir sällan plats för något mysfika... Något jag kan stoppa i mig med ena handen samtidigt som jag skriver med den andra...

    SvaraRadera
  2. Ser smaskigt ut med ost och kex!!
    Hos mig blir det också köpstopp under en lång tid framöver. Jag har så mycket olästa böcker så jag har säkert att göra i ett par år :)

    SvaraRadera