onsdag 6 augusti 2014

Svar och glasögon

Igår skrev jag om Storytel, se inlägg nedan, och idag fick jag svar via mail, väldigt trevligt. TACK!
Funderar på om jag möjligen ska tacka ja till Bonniers bokklubbs paket, billigt tycker jag och ganska tjocka böcker. Någon som läst???
Idag kom mina nya läsglasögon, riktigt stora med. En del läsglasögon är så pluttiga.Så när jag tar mig an denna bok kommer jag garanterat se bra.
Även mina vanliga glasögon kom, pilotmodell (modernt igen) och progressiva givetvis. För det där med läs-seendet hade blivit mycket sämre, men inte så mycket närsyntheten.
Är det någon som fått denna bok som recensionsexemplar? Recensionsdag imorgon.

8 kommentarer :

  1. Åh så trevligt email av dem, kul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att de läser min blogg, tillhör inte de stora bokbloggarna precis.

      Radera
  2. Jag blev lovad att få den, men har inte sett röken av den……:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag med Ylva, lustigt. Deras sida har dålig uppdatering också

      Radera
    2. Väldigt konstigt…...

      Radera
  3. Vad kul att du fick en reaktion från Storytel, sådan kundservice blir man glad av!
    Jag läser i stort sett bara böcker på resor, så under min Gotlandsvecka klämde jag fem pockets. Köper dem för 5:- styck på Erikshjälpen och kan glatt lämna tillbaka dem när de är lästa. M a o är de inte sprillans nya direkt ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar också köpa på second hand och ibland när jag har mina utrensningar även skänka.
      Men många böcker vill jag ha kvar, en del har jag inte ens läst än, hihi.

      Radera
  4. Väntar oxå på Lång väg hem och några till men Modernista verkar ligga efter med sin utgivning :/ Allegiant är det någon som har fått men massor som inte fått och när jag mailade sa dom att böckerna kommer snart....trist när man inte får boken förens efter rec datum...

    SvaraRadera