måndag 5 juni 2017

Bokbloggsjerka 2 – 5 juni

Jag är sent ute och gör Bokbloggsjerkan men som ni läst har jag haft annat för mig.
Så här skriver Annika i sin blogg;

 Även om det var snöstorm i Arjeplog i dag så finns det mycket som tyder på att sommaren är på väg. Hur ser det ut hemma hos er och vad har ni planerat för ”bokligt” i sommar (läslistor, bästa bok att läsa i hängmattan, böcker som ska få hänge med er när ni åker bort, etc.)?

Jag har nog ännu inte planerat för sommaren mer än att jag köpt pocketböcker.
Jag har också lovat läsa dessa recensionsexemplar.
 Ja det är väl allt jag har planerat hittills. 

10 kommentarer :

  1. Jag köpte också pocketböcker med tanke på sommaren, men det var redan i april. Till exempel Sommarhuset/Anna Fredriksson måste ju vara bra att läsa i sommarhuset.

    SvaraRadera
  2. lite planering är kul. sedan kan en ju göra avsteg hur en behagar. lustläsning gäller

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag, lustläsning måste det vara.

      Radera
  3. Jag har i princip inga speciella planer för sommaren.

    SvaraRadera
  4. Nej, jag har inte heller planerat så mycket. Men jag tycker om att fundera lite på vilka böcker som ska med till landet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inget land att åka till tyvärr.

      Radera