söndag 25 juni 2017

På bloggen i veckan

Först vill jag tacka alla som skrivit på min blogg, både bokbloggsjerka och de som uppdaterat midsommarutmaningen.
När vi pratade om midsommar var det inte meningen min dotter och hennes fästman skulle komma ner, men så ändrades planen. Så jag har haft fullt hus, så jag har varken haft tid att läsa eller blogga.
Men man får vara glad så länge de vill hälsa på sin gamla mamma.
På bloggen i veckan blir det mycket av det gamla vanliga Veckoplanering, Hettihyllan, Helgfrågan och Bokbloggsjerkan
Så givetvis summering av Midsommarutmaningen, Månadens bok och förhoppningsvis beta av högen med obloggade böcker.

4 kommentarer :

  1. Nu har fokusen legat på läsningen så nu lär jag behöva skriva i kapp massa recensioner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det en rejälj hög att skriva om.

      Radera
  2. Läsningen hamnade skrattretande långt på efterkälken hos mig förra veckan. Jag hoppas, och tror, att det blir ändring på det nu. Mitt läsresultat till Midsommarutmaningen kommer tyvärr att nå ett bottenrekord ;-)

    SvaraRadera