torsdag 1 juni 2017

Summering Maj

64. Helen Lindholm - Begär:mörk-kärlek Betyg 5 
65. Arla kökets bästa lättlagade favoriter Betyg 5
66. Camilla Läckberg - Häxan Betyg 4
67. Sara Paborn - Blybröllop Betyg 3
68. Eva-Britt Eklöf Petrusson - Ulla-Bettan Betyg 4+
69. Sita Brahmachari - Rälständer och lösgommar Betyg 5
70. Mårten Melin - Ett spöke sover över
71. Annelie Strömberg - Sofia med knuff. Det här är jag
72. Sofie Sarenbrant - Bakom din rygg
73. Birgitta Bergin - Som ett brev på posten
74. Birgitta Bergin - Något du inte vet att jag vet
75. Ingelin Angerborn - Sal 305

Summa  böcker: 12 stycken


MÅNADENS BÄSTA:

Helen Lindholm - Begär:mörk-kärlek

MÅNADENS BESVIKELSE:


Nej, ingen bok jag blev besviken på.

MÅNADENS HAR VARIT:

Det är lite stressigt nu, så jag trodde inte jag läst så här många böcker, men sista veckan har det varit nästan 0.

6 kommentarer :

  1. Tolv böcker är ju faktiskt väldigt många och ibland så kommer det en massa annat emellan. Läsning ska vara kul, inte ett tvång :)

    SvaraRadera
  2. Oj, du har hunnit med mycket ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev mer än jag trodde. :)

      Radera
  3. OJ vad många du har läst!!

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig att det blir en hel del stress för er som jobbar i skolan så här i slutet av terminen. Imponerande att du har hunnit läsa så mycket :)

    SvaraRadera