torsdag 8 juni 2017

Helgfrågan v. 23

Studentfirande, nationaldagskalas, skolavslutning och midsommar, vilken festmånad. Det är en riktigt mysig tid tycker jag. Älskar verkligen juni-månad ♥.
Jag älskar läsa böcker också men tyvärr ligger jag efter i planeringen, men det löser väl sig. Själv brukar jag läsa recensionsexemplaren först, men det har blivit en rejäl hög med alla överraskningexemplar.
Vad tycker du om överraskningsexemplar?
Bonusfråga: Vilken är din bästa sommarlåt?
Lotta på Liseberg är också sommar, även om jag inte är mycket för allsång.

13 kommentarer :

  1. som tur är så planerar jag inte, trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. (det blir ju lite olika låtar man hör på sommaren, "Dansa pausa" med Panetoz tyckte jag om att dansa till, Tomas Ledin är bra)

      Radera
    2. Skönt att inte ha något planerat. 👍😀

      Radera
  2. Lotta på Liseberg är trevligt :) likaså Sommarkrysset!

    SvaraRadera
  3. Det finns ju faktiskt rätt många trevliga sommarlåtar ...

    SvaraRadera
  4. Ledins låt är verkligen en sommarlåt.

    SvaraRadera
  5. Ledins är verkligen en sommarlåt. Jag gillar allra bäst Allsång på skansen faktiskt =) Även om Lotta kan vara mysigt med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En är gammal Göteborgare så det är nog därför

      Radera
  6. Sommaren är kort är en jättebra sommarlåt!

    SvaraRadera
  7. Juni är min favoritmånad också! :)

    SvaraRadera