torsdag 27 december 2018

Helgfrågan v. 52

Jag har tyvärr varit väldigt inaktiv bloggare ett tag nu, min tid har jag spenderat vid spisen och hos sjukgymnasten, inte samtidigt då. Sedan ett tag har jag haft problem med knäet så jag har gått hos sjukgymnast. När jag var ute och handlade innan jul blev jag "nästan" påkörd vilket gjorde att jag vred till både knäet, igen, och också ryggen. Idag när jag var hos sjukgymnasten var det behandling på både knä och rygg. Så det har inte precis varit på topp och allting har tagit sådan himla tid.
Jag fick en bok i julklapp nämligen Som Pesten.
Vad fick du för böcker i julklapp?
Nyår firar jag lugnt och stilla med min ena dotter, hennes fästman och min son. Det blir tre rätters, mycket board games och något glas vin.🍷
Bonusfråga: Hur ska du fira in det nya året?

15 kommentarer :

  1. Den nya boken av Hanne-V Holst har jag hört gott om. Men den är tydligen en riktig tegelsten?

    SvaraRadera
  2. knäet trasslat men bra nu, hoppas du få bra nyår, Holst är för tuff för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså ja den var tjock tillräckligt i alla fall

      Radera
  3. Ajdå inte bra med trasigt knä hoppas det snart fungerar som det ska igen! Julledighet tycker jag sällan innebär mer lästid utan snarare tvärtom men då är vi hemma hos oss och firar både julafton och nyårsafton så det är ju endel planerande och fixande.

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt att knäet bråkar med dig. Hoppas det blir bättre det nya året.

    SvaraRadera
  5. Men vad tråkigt med knäet. Hoppas att du mår bättre snart och att det blir ett trevligt nyår!

    SvaraRadera
  6. Holst ska tydligen vara jättebra. knän kan ta tid på sig för att bli bra. det har jag egen erfarenhet av.

    SvaraRadera
  7. Låter som ett mysigt firande. Hoppas du blir bättra snart!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att knä och rygg snart är bra igen. Ett gott nytt år önskar jag dig!

    SvaraRadera