torsdag 17 september 2020

Helgfrågan v. 38

Då var det torsdag igen och när ni läser detta sitter jag och äter fem rätters middag.😋
Det är gymnasiets kockelever som lagar maten och den brukar vara jättegod.

Brukar ni gå på Bokliga event?

Jag brukar besöka bibblans långlördag då de ofta har författarbesök, men i höst var det tyvärr inga intressanta.

Bonusfråga: Brukar du högläsa för t.ex 
klassen eller barnbarnen?

Jag gillar inte högläsa för en större grupp eftersom jag blir så torr i halsen (Sjögrens)
Men för barnbarnet läser jag.
Denna läser vi när han sitter på pottan.
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

3 kommentarer :

  1. läs för ditt barnbarn så mycket du hinner! innan du vet ordet av läser han själv!

    SvaraRadera
  2. nyfiken vilka författare du inte vill lyssna på...?

    SvaraRadera