torsdag 24 september 2020

Helgfrågan v. 39


Då var det torsdag och jag sitter här och sliter mitt hår för att få ett snyggt inlägg i nya blogger. Varför byta till något som är sämre???
Nej, det var inte veckans fråga, bara frustration.
Jag har haft problem sista tiden att få tid till läsning, man kanske ska schemalägga det. Nu jobbar jag heltid och lite mer. 😪
Och hela tiden kommer det nya böcker man vill läsa.

Är det någon bok som går före i kön i din tbr? (tbr=to be read) 
Denna hoppar helt klart före de andra, men alla ska läsas så klart.
Bonusfråga: Finns det någon bok du vill köpa p.g.a omslaget?
Jag älskar katter och tycker dessa är så läckra. Men det är rätt många i serien.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

14 kommentarer :

  1. nä, jag kommer inte riktigt överens med blogger heller. förstår inte hur en ska bete sig med etiketterna

    SvaraRadera
    Svar
    1. (man får flytta på pilen lite så kommer etiketterna fram)

      Radera
  2. Du får ge dem feedback och lista vad som är fel så kanske de ordnar det. Jag gjorde det och skickade en lång lista och ifrågasatte deras kompetens och redan nu börjar jag se hur de ändrat lite på en del saker till det bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skickat massa feedback och tror de ändrat en del

      Radera
  3. Omslagen till Warriors-serien är superfina. Jag har alla som getts ut på svenska hittills och det är verkligen jättecharmiga böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja superfina men tyvärr har jag inte läst dem.

      Radera
  4. En nyutgiven Agatha Christie kan givetvis få förtur :)

    SvaraRadera
  5. Wordpress hittar på många konstiga saker och har gjort så ganska länge, irriterande. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja allt ska förändras hela tiden. Såg att Smhi ändrat sin hemsida till det sämre.

      Radera
  6. Nää gillar inte heller att blogger att gjort dessa förändringar, men än så länge lär jag mig ju, så förhoppningsvis, kommer det att gå bra.

    Vet inte om jag kan svara på dina frågor i ett inlägg idag, för det finns ju böcker att svara på i bägge frågorna men jag har dålig koll på vad just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dumt när de ändrar saker till det sämre.

      Radera
  7. nya BlogSpot inte speciellt svår, ha tålamod

    SvaraRadera
  8. Jo... katter är jag också väldigt svag för, såväl i verkligheten som på bokomslagen. ;)

    SvaraRadera