söndag 28 februari 2016

En smakebit på søndag

Söndag och vaknade upp och skulle göra frukost, och inser att kaffet är slut. HJÄLP!
Hur kan man missa att köpa kaffe?
Så var det dags för en smakebit min vana trogen läser jag och lyssnar på ett gäng böcker.
Jag lyssnar just nu på Viveca Sten fast jag har boken men det är bara för att det är en så bra uppläsare.
Och att jag vill har något lättsmält när jag ska pyssla lite här hemma.
Nu följer en lång smakebit.
Hur ska detta sluta? Nej nu måste jag nog köpa kaffe.
Mer smakebitar här.

33 kommentarer :

  1. Har lagt merke til forfatteren, men ikke lest noe. Takk for smakebiten!

    SvaraRadera
  2. Denna läste jag ut igår, tyckte den var riktigt bra! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Snart, alltså vilket år som helst, ska jag ta tag i sen här serien :)

    SvaraRadera
  4. Får väl hålla tummarna för att du inte ser en lika oemotståndlig syn när du köper ditt kaffe... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag fått i mig ett antal koppar kaffe så allt är återställt.

      Radera
  5. Åh gud det är en hemsk upptäckt :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  6. Inte läst något av den här författaren. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Vem är det som läser? blir lite nyfiken.....;) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. Det er fint når man treffer på en fin oppleser! Jeg har to bøker av Viveca Sten her, men jeg har ikke begynt å lese dem enda. Snart, håper jeg :-) Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra böcker, hoppas du haft en fin söndag.

      Radera
  9. har inte läst något av Viveka Sten. tack för den ominösa smakebiten!

    SvaraRadera
  10. Har inte läst något av henne ännu men har en av hennes böcker i bokhyllan. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  11. Hemska tanke att inte få morgonkaffe!

    SvaraRadera
  12. Har inte läst något av denna författare.

    SvaraRadera
  13. Jag köpte denna på bokrean. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  14. Min son skulle väl gå under om det inte funnes kaffe- själv håller jag mig till te!

    SvaraRadera
  15. usch vilken hemsk tanke att vakna till och kaffet är slut ;) vet inte hur jag skulle klara morgonen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skitjobbigt var det men sedan tog jag igen det och drack massa kaffe.

      Radera
  16. Tack för smakbiten - den här serien gillar jag. Hoppas du fått tag på kaffe!

    SvaraRadera