lördag 6 mars 2010

Lördag 6/3


Jag läste på en blogg om en som samlade på muggar, vad kul att samla på något. Började samla på grodor en gång men sedan slogs några i sönder och jag slutade.
Däremot älskar jag ljus och speciellt sådana som luktar gott, släpp in mig på IKEAS ljusavdelning och hämta mig om två timmar..Ja och obegränsat med pengar förstås
Så det kan man väl säga att jag samlar på..De som kommer med blommor till mig,,ja de känner inte mig. Fick en orkidé en gång och undra vad det var för konstig skott som stack upp ur jorden. Jag klippte bort dem,,efter några dagar dog växten..Var visst rötter fick jag höra sedan..

Så tycker jag om gossedjur också,,jag vet skitbarnsligt..Men en del är så söta..
Fast när jag är lite låg så där, ja ni vet dagen varit tuff och allt gått emot en..Då tröstar jag mig,med en bok. Förr åkte jag till second hand och köpte tre böcker för 10:-.Fast jag har lugnat ner mig lite,,ska ju hinna läsa dem med.Ni vet väl att jag har en bokblogg,http://miaeggimann2.blogspot.com/ inte så avancerad,,men står lite kort om vad jag tycker om olika böcker,,men är en deckarräv..
Ha en bra Lördag
Mia

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar