torsdag 19 juli 2012

Komplettering till sommarbokläslista juni och augusti

När jag började med sommarbokläslistan, hade jag två påbörjade böcker.
*Hungerspelen av Suzanne Collins
*Mitt namn är Moore av Roger Moore
Jag håller fortfarande på och läser i dem.
Dessutom fick jag två bokreservationer
*Den okända historien av Monica Ali
*Skendöd av Thomas Enger
Jag har börjat med Den okända historien
En jobb-kompis tyckte jag skulle läsa;
*Såld av Zana Muhsen givetvis lånade jag den.
Så min lista av inbundna böcker blev väldigt lång. 
Däremot har jag bara tre böcker kvar på min ljudbokslista, så där kommer nog bli några fler.
Fast nu åker jag iväg och då är det oftare man tar fram pocket eller böcker än ljudbok.
 En dag på stranden med en god bok,,ja det har sett mörkt ut,,men jag hoppas fortfarande..
Ha det bra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar