onsdag 14 november 2012

Analdur Indriadson - Svart himmel - Bokcirkelbok 9-12

Jag valde att lämna denna vidare utan att läsa den, p.g.a. av att detta är bok nummer 8 i serien och jag vägrar läsa den utan ha läst de föregående böckerna. Och tyvärr har jag bara hunnit till bok nummer två. Jag ska börja lyssna på bok nummer tre tänkte jag.
Nästa gång vi ska bestämma böcker, ska jag säga ifrån. Ska man vara med får man välja bort serieböcker. Alltså deckare i en serie, typ Läckberg, Jansson, Jungstedt, Kepler,,...oj,oj..Listan kan göras lång.
Men det finns ju så mycket annat att välja på..Eller vad säger ni?

1 kommentar :

  1. Självklart kan man inte börja mitt i en serie. Eller jag kan inte i alla fall. Om man nu måste välja just den författaren så får man vackert ta den första i serien :)

    Annars får man helt enkelt välja något annat och det finns ju en del böcker där ute :)

    SvaraRadera