tisdag 6 januari 2015

Spänningsutmaningen 2015

Ja, sist jag skulle visa listan hade jag missat en och efter det har två stycken tillkommit.
Så himla kul;
Så runt den sista i varje månad kommer jag göra ett inlägg här.
Då man går in och lägger sin recension eller bara tycker till om boken.
Syftet är att få boktips och surfa runt bland bokbloggarna.
Mer om regler kan ni läsa här.

Och man kan också vara med om man har ett Instagram konto, då skriver man en minirecension där och länkar den,

Mest Lenas godsaker
Tove
Julias Nerdroom
Nakit
Cissigrip
Lexie läser
Beas bokhylla
Ewelinas bokblogg
Kajsas bokblogg
Lady library
Böcker och sånt
Zelly bokblogg
Mias bokhörna
Ylva kort och gott
Maddes bokblogg
Cattis bokblogg
Johannnas deckarhörna
Freja


Har jag missat någon nu?

4 kommentarer :

  1. Mig glömde du den här gången :P Men vet ju att jag är med ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä men hjälp nu får jag nog skaffa starkare glasögon, rättar till det imon.

      Radera
  2. Hej!
    Kan man hoppa på eller är det försent?

    SvaraRadera