söndag 3 september 2017

På bloggen i veckan

Ja, först och främst vill jag komma i rätt balans, känner att min blogg haltat lite.
Så först det fasta punkterna för veckan;

Måndag:Veckoplanering Mias bokhörna + Tematrio. Lyrans Noblesser

Tisdag: Nyfiken på Mias bokhörna och Johannas topplista Vecka 36: London

Onsdag:

Torsdag: Hett i hyllan Bokföring enligt Monika och Helgfrågan Mias Bokhörna

Fredag: Bokbloggsjerka Annika litteratur och Kulturblogg ??? Om det blir någon

Lördag:

Söndag: En smakebit på søndag Norska bokbloggen Flukten fra virkligheten + På bloggen i veckan Mias bokhörna

Där det är tomt hoppas jag kunna recensera någon av alla böcker som väntar.💪

1 kommentar :

  1. Jag gjorde en liknande planering men den fallerade redan dag ett. Suck. Den här veckan startade jag starkt med tematrion, nu återstår det att se om jag klarar resten 😉

    SvaraRadera