måndag 4 december 2017

Tematrio - Önskade bokklappar

Då var det dags för Tematrio hos Lyrans Noblesser och så här skriver hon;

Det känns faktiskt alldeles nödvändigt för mig att få lite bokklappar även i år. Även fast bokhyllan bågnar. Är det lika för er? Berätta om tre tillskott som känns nödvändiga i din bokhylla!
Harry Potter och fången från Azkaban (illustrerad)
Fantastiska vidunder och var man hittar dem (illustrerad)
Jag kommer hem till jul
av Joanna Bolouri
Det var mina bokklappar men har nog några till på önskelistan.

15 kommentarer :

  1. Fantastiska vidunder blir jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill se alla bilder på de fantastiska djuren.

      Radera
  2. Har läst boken joanna bolouri "Jag kommer hem till jul" och det är jättemysigt och julromantisk samt roligt . gillar den mycket. bra författare.

    SvaraRadera
  3. Härliga böcker att försjunka i under julledigheten!

    SvaraRadera
  4. Den där julboken lär vara en trevlig feelgood ....

    SvaraRadera
  5. Jag kommer hem till jul låter som en perfekt bok att läsa under julhelgen.

    SvaraRadera
  6. Jag kommer hem till jul skulle kunna bli en julklapp till min fru.

    SvaraRadera
  7. De illustrerade Harry Potter-böckerna är verkligen fina!

    SvaraRadera
  8. de fantastiska vidundren verkar intressanta. böcker kan en aldrig få för många. inte en jul utan böcker, säjer jag bara!

    SvaraRadera
  9. Ser ut som mysiga julböcker. Fantastiska vidunder verkar spännande. :)

    SvaraRadera
  10. Jag vill också ha Harry Potter men på engelska!

    SvaraRadera