måndag 6 januari 2020

En kort liten nyårsenkät

Nytt år och nya planer och förhoppningsvis en riktigt bra bok-år.

1. Vilket är ditt läsmål för 2020?

100 böcker, får se om jag klarar det.

2. Vilken bok ser du mest framemot 2020?

Karin Wahlbergs noinde bok om Claes Claessson sist hon släppte en bok i serien var 2011.

3. Vilka årsbaserade utmaningar har du tänkt delta i ?

Kaosutmaningen, Read old books och 3x3.

4. Är det något du tänkt göra annorlunda i år?

Jag ska utnyttja anteckningsböcker mer när jag läser och försöka skriva recensionen direkt.

5. Vilka veckobaserade utmaningar tänker du delta i?

Tisdagstrion, Omslagsonsdag och Helgfrågan och om tid finns klämmer jag in någon till.

6. Vad väntar du dig av 2020?

Jag väntar mig ett år då jag får vara frisk.

Jag önskar dig ett underbart läsår 2020 och vill du svara på enkäten, lägg gärna länken i kommentarer.

4 kommentarer :

  1. Låter klokt att försöka skriva recension direkt, om det går. God fortsättning på nya året önskar jag dig! Kul att du fortsätter med Helgfrågan! Här är mina svar på enkäten: https://ibokhyllan.blogspot.com/2020/01/en-kort-liten-nyarsenkat.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla vi får hoppas på ett bra 2020 och kul att du ville svara på enkäten.

      Radera