torsdag 28 maj 2020

Helgfrågan v. 22

Torsdag min damer och herrar och än är det några veckor kvar till semestern.

Det finns en fråga kvar av de ni skickade till mig så vi kör den nu.

Visa ett favoritomslag där omslaget verkligen motsvarade innehållet. Visa ett omslag som får dig att inte vilja läsa boken. 

Bonusfråga: visa ett hemskt omslag där du ändå valde att läsa boken, och den var fantastisk!
Båda är från Just här just nu

Mina svar:
Favoritomslag;
Hemskt omslag, lockar ej till läsning
Hemskt omslag men jag läste ändå
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 kommentarer :

  1. Det var ett gulligt omslag på den första boken.

    SvaraRadera
  2. Första omslaget var jättefint. Den sista boken har jag stående oläst i bokhyllan.

    SvaraRadera
  3. Ferrantes bok har jag tänkt läsa, omslaget är inte så kul men brukar gilla böckerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte läst en enda bok av henne.

      Radera
  4. Omslaget på Ferrante-boken känns väldigt gammalmodigt på något sätt, som från en utgivning på 70-talet eller nåt. :)

    SvaraRadera