måndag 17 augusti 2015

Tematrio - Vänskap

Idag handlar det om vänskap hos Lyrans noblesser och det passar mig väldigt bra. För jag fick en så fin bok av min kollega och vän idag. Istället för en sjukblomma fick jag en bok, hon är inte bara klok hon vet exakt vad jag gillar.
Tänkvärda ord.
Fina bilder
Nu till andra böcker.
Handlar om vänskap som så småningom tar sig lite andra vägar. En riktig snyftbok men bra.
Den här killens kompisar är hundar och det på grund av han som liten lämnats av sin mamma och sedan togs om han av tiken Mamotjka. En fantastisk bok.

33 kommentarer :

  1. Har inte läst någon av böckerna. Söt bild på grisarna :)

    SvaraRadera
  2. tack för tipsen! har inte läst någon av böckerna

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av böckerna ännu men Hundpojken väntar i bokhyllan.

    SvaraRadera
  4. Men å vilka underbara elefanter!

    SvaraRadera
  5. Den första boken verkar helt underbar! Den skulle jag vilja köpa och ge bort!

    SvaraRadera
  6. Känner inte alls till böckerna, men det verkar som intressanta tips!

    SvaraRadera
  7. Ska läsa åtminstone en bok av Kristin Hannah. Mycket söta grisar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut, nästan så man vill ha en gris.

      Radera
  8. Svar
    1. Jag brukar faktiskt ge bort lite roliga böcker ibland som värdinnegåva.

      Radera
  9. Hundpojken tror jag ligger undangömd i garderoben, tillsammans med några andra böcker som officiellt inte finns här hemma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men den är bra Monika, ta fram den.

      Radera
  10. Se där dök Hundpojken upp igen! Måste bara se till att läsa den snart. :)

    SvaraRadera
  11. Hundpojken, mmmmm, älskade den :)

    SvaraRadera
  12. Söta grisar :) Har inte läst någon av dina böcker.

    SvaraRadera
  13. Fina bilder, har inte läst böckerna dock.

    SvaraRadera
  14. Inte läst någon av dessa. Tack för tipsen :)

    SvaraRadera
  15. Alla nya titlar för mig. Tack för tipsen! :)

    SvaraRadera