söndag 26 juli 2020

Hur gick det?

Veckan har gått ganska bra, en del böcker har blivit utlästa, kan erkänna att jag gått ifrån min stora bokhög lite till förmån för att pricka in alla rutor på bingot.

Jag läser Livet enligt Sophie Manie av Linda Netsman så jag kan boka av Bladh by Bladh
Så lyssnar jag på Johanna Mos Nattsångaren som är ett tips från en annan deltagare i Bokträff Jönköping. Och när jag åker till dottern på tisdag eller onsdag så tar jag picknick i bilen(godis och dricka) och lyssnar på Den röde hanen. Så imorgon när jag ska handla stannar jag väl till vid våran bokhandel och köper en bok. Troligen denna;
Jag har läst 67 böcker fram till nu, så mitt mål på 100 känns helt okej.
Så de 5 månader som är kvar måste jag läsa cirka 7 böcker per månad.

2 kommentarer :

  1. Jag satte bara mitt läsmål till 60 böcker och jag är snart där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du öka med några till 📚📚

      Radera