tisdag 31 augusti 2021

Kari Melander - Varning för Snacko

Fantasisprakande berättelse om en djungelättad pippi på äventyr i Stockholms asfaltsdjungel. Hämtad från Solentro

Jag fick förfrågan via mejl om jag ville läsa och kanske var jag inte uppmärksam 
tillräckligt. För jag hade inte fattat den var på rim eller vers eller vad det heter.
Det är fantastiskt bra gjort och den är smårolig för det är en busig papegoja, egentligen är det en Ara. 
Bilderna är helt ljuvliga, kolla bara så fint. Snacko är här på väg till globen för han tror det är ett stort ägg. Den är jättefin så läs den gärna. Men eftersom jag sällan läser på vers eller rim så är jag för dåligt insatt för att ge rättvist betyg.

Tack till Kari Melander och Ida Rosén Branzell för en fin bok. 🦜🦜🦜💛💚

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar