torsdag 26 augusti 2021

Helgfrågan v. 34

Då är det snart helg igen och vi startar den med en liten Helgfråga, ni kan läsa frågorna i förväg, finns en flik här ovan som heter Helgfrågan.

Har du upptäckt någon ny favoritförfattare?
 Jag har inte läst så många nominerade till Årets bok men en jag läst är Emma Hambergs bok,
Jag måste säga att den var väldigt underhållande, jag har läst en tidigare bok av Emma som heter Badaren. Men jag funderar starkt på att läsa Rosengädda serien. Emma är ju så duktig, läser in sina böcker, är programledare och en duktig illustratör.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. Har läst om Hambergs bok, men inte läst den. Kanske man borde?! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. hämtat denna på biblioteket... Vad är det för gris (??) som låter på din sida...

    SvaraRadera
  3. Emma Hamberg eller dennes böcker känner jag inte alls till. Men man kan ju inte ha koll på allt. :D

    SvaraRadera
  4. Har läst första boken i Hambergs Rosengädda-serie. Den var jättetrevlig:

    SvaraRadera