torsdag 14 oktober 2021

Helgfrågan v.41

 Nu går tiden fort redan v. 41 och snart är det höstlov och efter det går tiden rasande fort. Det finns julpynt i affären redan.😲
Veckans fråga kommer från en av er därute, tack för det.
Ni får gärna komma med mer frågor.

Vad heter den bästa tjockaste bok du läst, typ tegelsten?
Jag har nästan lite skräck för tjocka böcker men klart jag läst någon
Denna ligger på 700 sidor och jag har läst alla i serien. Jag tänkte se filmerna och läsa om första delen i Lagercrantz 3 böcker.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer :

  1. Millennium-serien har jag förstås också läst och gillat ... varje del lika tjock som den bok jag valde som svar på din fråga. Och dunkar man ihop hela serier blir det ju en väldans massa sidor !!!

    SvaraRadera
  2. Det är egentligen en helt omöjlig sak att besvara nu när förlagen spottar ut mängder av tjocka böcker.

    SvaraRadera
  3. Det blev nåt knas när jag skulle länka till inlägget. Det är den andra från mig som gäller!

    SvaraRadera
  4. maken har lyssnat, jag har sett filmatiseringarna

    SvaraRadera
  5. Milenniumserien är verkligen riktigt bra. Det tog långt tid innan jag kom till skott med den, typ tio år efter alla andra, men den var ju helt fascinerande. Jag har dock bara läst de tre ursprungliga - och inte sett någon av filmerna. Så oerhört tragiskt att han gick bort. Man hade önskat att han fick uppleva segertåget.

    SvaraRadera
  6. Millennium-böckerna är grymt bra. Sträckläste de tre första när jag var sjuk en gång för länge sedan.

    SvaraRadera
  7. Larssons böcker är allt tjocka men bra.

    SvaraRadera
  8. Inte läst något av den författaren (ursprungliga) eller serien.

    SvaraRadera