lördag 26 september 2009

Lördag 26/9


Idag gick jag igenom min mail, glömde det igår. 52 mail och det mesta bara SKIT, men sen fick jag ett med massa kul bilder, Tack Eva.Jag lägger ut några här.
Jag är fortfarande snuvig och ganska trött, men man får se det positiva, har inte behövt vara hemma från jobbet.Men det har påverkat motionen, som blivit 0 promenader. Resultatet var därför + 0.4 kg., fast lite orättvist är det för jag har ändå sköt maten..

Idag ska jag ta cykeln till mamma och köra någon maskin, handla lite lasagneplattor. För till middag idag blir det kycklinglasagnen(recept nedan) och kvällsmat Pastasallad och någon skinka, parma eller vad jag hittar.
Efter maten en stunds vila med Läckberg, åh jag tycker hennes böcker är så bra.Sedan i med hörlurarna och myskommissarie Alan Banks i snäckorna och ut i garaget och lägga ihop poolen.
Ja det var min dag bara slit och släp, men så är man ju inte Anna Anka heller
http://www.youtube.com/watch?v=-99eleRvGko

Ha en bra Lördag
Puss och Kram
Mia

1 kommentar :