tisdag 1 september 2009

Tisdag 1/9



My life i a mess,,ja så skulle man enkelt kunde beskriva det.


Först det här med tvättmaskinen(har skrivit om det tidigare), där har jag fått ringa några gånger.

Det måste ju ändå vara så att de som kopplat in tvättmaskinen ska kolla så allt står rätt till.Jag betalar ju extra för installation och bortförande av gamla maskin.


Men nu ska de komma och titta imorgon,(håller tummarna) det är ju bara det att nu står halva tvättstugans saker i vardagsrummet.


Så är det lilla kissen Sharpey, på bild ovan, som smet ut(är innekatt) och såg nog till att bli på tjocken. Blev till att ringa veterinären, så på fredag blir det kastrering m.m( Bara 1500 kronor)


Så min bil som ska besiktigas den 10 september och ännu inte fixad, de som skulle göra det fick förhinder och jag har inte hunnit ringa några andra,,typ haft fullt upp och ringa annat..

I denna veva började några kranar rinna och svåra att stänga så då fick jag ringa rörmokaren, han har varit här och lagat


På fredag är det tjejträff och jag har inte hunnit få undan alla poolgrejer, halva tvättstugan i vardasrummet och jag får handla maten i en stinkade bil..Men jag har nylagade kranar i alla fall,,(bara 1700 att laga).


Just nu skulle det sitta fint med en stor....chokladbit.......men NEJ..Jag går och duschar istället


Mia

2 kommentarer :

  1. Tar en chokladbit och suckar... stackars dig!
    Tur att du har ett gott humör ♥

    SvaraRadera
  2. läser, stönar och äter choklad... Hur svårt ska det vara att få en tvättmaskin att fungera?
    Hoppas att du fått ordning nu!

    SvaraRadera