onsdag 9 september 2009

Onsdag 9/9


Efter jobbet idag åkte jag in till preem och skulle tvätta bilen. Och eftersom jag inte fått oljeläckan fixad, så var jag tvungen att köra avfettning inunder och spola av. Givetvis fick jag avfettning i ögat så nu är jag halvblind.(jädra va det sved).
Väl hemma stod maten klar, ungarna hade lagat pasta och köttfärssås, det smaka gott.
Så ut till bilen och dammsuga och torka inuti.När jag var i garaget såg jag att två klappstolar åkt ner,,Givetvis klämde jag mig när jag skulle sätta tillbaka dem..Aj aj.

Så fick jag reda på av dottern att de varit här och tittat på läckan och de måste riva både golv och väggar,,,KUL.Så nu blir det till att röja ut allt..
Jag blir så
ja ni vet.....................
imon blir det till att åka till besiktningen halvblind, med ett svullet finger och säkert får jag en 2 också,,
För en olycka kan väl inte komma ensam..
Ha det bra
Mia

1 kommentar :

  1. Usch vilken dag, men kolla för säkerhets upp ögat så Du inte får mer bekymmer än Du har! Kram Nina

    SvaraRadera