tisdag 1 april 2014

Summering mars

Christie Watson - Små solfåglar långt borta - Inbunden - Bokcirkelbok

Daniel Akenine - 11 gram sanning - Inbunden - Bokcirkelbok

David Safier - Min familj och andra monster - Inbunden

M.L Stedman - Fyren mellan haven - Inbunden - Rec.ex

Danny Wattin - Herr Isakowitz skatt - Inbunden - Rec.ex

Åsa Hellberg En liten värld - E-bok - Rec.ex

Anna Jansson - Svart Fjäril - Ljudbok 

Gillian Flynn - Mörka platser - Ljudbok


Läsa klart:

Stephen King - 22/11 1963 - E-bok. Jag vet fortfarande, tror jag har allergi mot tjocka böcker

Jo Nesbø - Fladdermusmannen - Ljudbok - Vem rekommenderade denna?


Jag gillar:

M.L Stedman - Fyren mellan haven ♥ ♥


Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Daniel Akenine

Jag tyckte mindre om:


David Safier - Min familj och andra monster

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar