torsdag 3 september 2015

Jobbat, handlat med spenderbyxorna på

Två värmeljus på Nille, helt i glas som du kan fylla med något fint.
Så mat och lite schampo och sådant man behöver.
Väl hemma knackade det på dörren och två av de sötaste barnen som jag haft på fritids kom och sålde jultidningar, då kan man inte säga nej. (Kan bli julklappar.)
Nästa ryck var att klicka hem detta, knäppt jag vet.
Men idag har varit en riktigt skitdag, svårt att andas och hostat som sjutton. 
Ingen sjukskriven nästa vecka men läkaren ska ringa på måndag. Då tog jag en semesterdag, för inte kan jag prata med läkaren i en barngrupp på 40 ungar.
Så detta är rent tycka synd om mig inköp.
Efter all shopping var jag helt slut, så jag försökte läsa lite men somnade rätt snart.
En del brydde mer om sitt utseende.

2 kommentarer :