torsdag 28 december 2017

Helgfrågan v. 52

Nu är det snart slut på året och innan vi börjar med hur vi ska lägga upp det inför nästa år, kanske man ska summera hur det gått.

Så här kommer min sammanfattning över bokåret 2017

*Första halvan gick riktigt bra läsmässigt och recensionsmässigt men sen 👎👎blev jag mycket sämre i min sjukdom. Klart det påverkade främst recensionerna.

*Jag har läst över 100 böcker 👍👍

*Jag har startat Helgfrågan och ganska många som svarar 👍👍

*Min struktur jag hade för bloggen att nästan ha ett inlägg per dag var nog för ambitiöst. 😞

*Jag glömmer tagga min inlägg 😐


Denna fick jag i julklapp och redan börjat på den.

Så frågorna denna vecka lyder:

Hur sammanfattar du ditt bokår?

Bästa boken du fick i julklapp?

Detta är ett tidsinställt inlägg för när ni läser detta är jag i Falköping och grattat svärsonen. Jag kommer tillbaka på fredag kväll.

26 kommentarer :

  1. Hoppas du har trevligt med svärsonen!

    SvaraRadera
  2. det verkar ha varit bra läsår för dig.

    SvaraRadera
  3. Över 100 böcker lästa är jättebra. Värd att döda är spännande!

    SvaraRadera
  4. Jättebra med över 100 lästa böcker. Jag når knappa 70.

    https://mariasbokhylla.wordpress.com/2017/12/29/helgfragan-v52/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men kunde blivit mer om jag inte tappade mot slutet

      Radera
  5. Mer än två böcker i veckan är värt all respekt! Så mycket läste jag också, förr i tiden. Nu blir det väldigt mycket färre. Tror att mobilen stjäl mycket lästid. Dumt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja alla dessa surfgrejor stjäl tid.

      Radera
  6. Tack för i år, Helgfrågan är mycket uppskattad!

    SvaraRadera
  7. Det har varit så trevligt med helgfrågan under året. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  8. 100 böcker läste jag med. Helgfrågan är ett trevligt inslag tycker jag.

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du fortsätter med Helgfrågan ... så lagom och småmysig. Hängde inte på den här gången ... men sammanfattade året så här:
    https://holavedsbrudar.blogspot.se/2017/12/slutet-gott-allting-gott.html
    Önskar dig ett gott slut och ett fantastiskt 2018!

    SvaraRadera
  10. Gott nytt läsår, och bloggår (gillar och uppskattar såklart både Helgfrågan och Månadens bästa bok!). Hoppas 2018 blir bättre på alla sätt och vis. Hoppas kan man alltid. :)

    SvaraRadera
  11. Du har blivit taggad https://nilmasbokhylla.com/2017/12/30/nyarstaggen/

    SvaraRadera
  12. Har tyckt mycket om Helgfrågan. God fortsättning.

    SvaraRadera
  13. God fortsättning och tack för det här året med Helgfrågan! Väldigt rolig utmaning, liksom exempelvis påskutmaningen som du brukar hålla i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det ska komma en inom kort hoppas jag.

      Radera