måndag 4 december 2017

Hur går det med läsningen?

Det går sådär om jag ska vara ärlig, det har varit mycket på sista tiden.
Hemskt mycket med renoveringen. Det är det ena felet efter det andra och det gör mig så trött. Så skulle svärsönerna hjälpa mig montera nya sängen. Då fattades det grejor.
Så har jag ganska ont också, testar nu TENS mot smärtan, hoppas verkligen det hjälper.
Det går inte mycket bättre med recenseradet heller tyvärr, ligger efter, men men det kommer.
Nu håller jag på att kolla vad ni svarade på Helgfrågan, ligger lite efter där med.
Så sängen finns men utan gaveln där böckerna ska vara, sjukt jobbigt för en boknörd som mig. Även om jag just nu verkar samla mer böcker än jag läser.

2 kommentarer :

  1. Jag hoppas du får en liten paus och att det blir lite bättre för dig :) Men jag förstår verkligen det där med sänggaveln! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där att det kan vara lite mycket ibland. Hoppas att det känns bättre snart. Du kan lägga böckerna i lådorna också...

    SvaraRadera