måndag 11 december 2017

Tematrio - Ungdomsböcker

Lyrans Noblesser vill denna vecka ha förslag på tre bra ungdomsböcker.
Sal 305 av Ingelin Angerborn är ruskigt bra och riktigt spännande. Fortsättningen Fyr 137 ska läsas inom kort.
Glastronen av Sarah. J. Maas är en otroligt bra fantasy serie, och jag ska snart hugga in i del 2.
Förr eller senare exploderar jag av John Green är en fruktansvärt bra bok men en paket näsdukar räcker inte långt.
En bonus som fortfarande finns att läsa:
Platt fall, Lotta av Merri Vik , böcker jag skrattade hejdlöst åt i min tonår.

8 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja de böckerna älskade jag, så hysteriskt roliga.

      Radera
  2. Greens bok är den enda jag läst av böckerna i din trio.

    SvaraRadera
  3. Lotta-böckerna är ju klassiker vetja, kul att du petade in henne!

    SvaraRadera
  4. har läst Greens bok och någon Lotta - bok

    SvaraRadera
  5. Några böcker av Merri Vik har det blivit, men det var länge sen! :)

    SvaraRadera
  6. Serien om Glastronen är otroligt bra och naturligtvis även John Greens bok som jag grät floder till.

    SvaraRadera
  7. Haha! Merri Vik, det var inte igår! Glastronen är väldigt snygg, blir lite sugen på att kolla upp...

    SvaraRadera