onsdag 27 mars 2019

Omslagsonsdag vecka 13: Moln

Så här skriver Boklysten ; I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.
Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag att lägga upp dina omslag.
Vecka 36 av Sofie Sarenbrant var hennes debutbok och så himla bra den var.
En både rolig och sorglig bok.
I fel sällskap av Viveca Sten
Djupgraven av Camilla och Viveca Sten
Flytten till Cornvall lyssnar jag på nu, jag gjorde en pil så ni ser molnen.

11 kommentarer :

  1. Så fint med moln, jag hittade några:
    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/03/moln-omslag.html

    SvaraRadera
  2. Många fina moln. Tyckte att det var mest mörka moln jag hittade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså, ja det kanske finns mest mörka.

      Radera
  3. Fina omslag, särskilt Djupgraven.

    SvaraRadera
  4. Djupgraven är min favorit, lite kuslig. Men riktigt bra omslag på moln som du hittade! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är Djupgraven fin,lite läskig.😲

      Radera
  5. Jättefina omslag du hittat. Gillar Djupgraven lite extra mycket.

    SvaraRadera
  6. Riktigt fina omslag med moln. Djupgraven är lite extra tjusig!

    SvaraRadera
  7. Djupgraven hade ett väldigt lockande bokomslag!

    SvaraRadera