torsdag 15 augusti 2019

Helgfrågan v. 33

Tiden går och nu har man snart jobbat i två veckor och det känns som man aldrig varit ledig, och mitt bokhylleprojekt drar ut på tiden, det tar en himla massa tid. Jag har rensat ut en massa böcker. Dessutom har jag hittat dubbletter på en del böcker.
Men arbetet fortgår och jag har packat in i hyllorna. Frågan är om alla får plats?

Hur sorterar ni böckerna i era bokhyllor?
Själv sorterar jag efter genre och författare. Kanske kan man köpa mer hyllplan???

Bonusfråga: Vad är det bästa med hösten?
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 kommentarer :

  1. kul att sortera böcker, jag köper alltid ett extra hyllplan per bokhylla, och överhylla ända till taket - viktigt att förankra ordentligt i väggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska nog köpa en extra till lilla hyllan.

      Radera
  2. Sortera böcker? Hm, jag är inte systematisk alls när det gäller mina böcker, men nån gång kanske... ;)

    SvaraRadera
  3. Oj, så korrekt det ser ut i din hylla! Min blir smått kaotisk mellan varven, då är det oftast dags att rensa bort (ge bort) lite. Blir lite mer ordning efter en sån räd. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu ja men du skulle sett det innan jag satte igång

      Radera
  4. Så fint det ser ut i dina hyllor.

    SvaraRadera
  5. Sorterar pocket för sig och inbundet för sig. Ingen ordning i övrigt. Facklitteratur efter ämne. Det bästa med hösten är typ allt: vädret, temperaturen, den klara luften och faktiskt så tycker jag hösten är lugnare än sommaren. Min själ får mer ro under höst och vinter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vädret när det inte regnar är härligt

      Radera