torsdag 8 augusti 2019

Helgfrågan v. 32

Jag har tagit en paus från bloggen, det var inget jag bestämde i förväg men det bara blev så. Men från och med nästa vecka tänker jag köra alla bloggutmaningar igen. Så måste jag göra en himla massa recensioner.

Vilken bok ser ni framemot att läsa i höst?

Jag gillade del 1 i serien väldigt mycket så jag ser verkligen framemot att läsa del 2.

Del 1, läs den superbra.

Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska packa in böckerna i de förankrade bokhyllorna och det tar tid.
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 kommentarer :

  1. Jag ska bara njuta av ledigheten i helgen! Skallen behöver det efter att jobbet dragit igång igen :)

    SvaraRadera
  2. kul att få ordning på bokhyllor...

    SvaraRadera
  3. det värsta med att börja plocka i böcker är att en brukar bli sittande och läsa i böckerna och då tar det ju extra lång tid

    SvaraRadera
  4. Lägger Christina Erikson på minnet. Ordning i bokhyllan är ett Sisyfos-arbete ...

    SvaraRadera
  5. Jag behöver gå igenom lite böcker och sortera upp vilka jag behöver läsa, måste läsa, samt borde skaffa.

    SvaraRadera
  6. Känner inte till det författarnamnet, ska kolla upp. Lycka till med bokplocket. ;)
    (Kul att du ska börja blogga igen, man saknar faktiskt när någon helt eller bara tidvis upphör att skriva)

    SvaraRadera